Jul, jul och jul

Julen är väl bara helt underbar. Någon mera än jag som älskar jul? Julmusik, julmat, granen, stämningen och alla julklappar. Ligger i sängen och lyssnar på julmusik, bara drömmer mig bort och längtar som en tok. Det är exakt en månad kvar tills julafton idag, åhåå vad jag längtar tills dess. Från den ena till det andra, snart kommer älskling hit och när Malin hör av sig ska vi ut och träffa henne en stund tänkte jag:) Riktigt skoj, kanske prata lite jul och sånt när det ändå är så nära. Jag tror inte någon av dom längtar tills julen kommer mera än vad jag gör,hahaha. Får väl prata med mig själv i värsta fall;) Måste köpa kläder till jul också, undra vad det blir för någonting i år då, hmm. Ja, vi får väl se;) Nu ska jag dra mig, hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0