Ska man eller?!


Kommentarer
Postat av: Josefine Westman

Sv. Det var rätt längesen det tog slut mellan dom två, VÄLDIGT längesen faktiskt, men Alexandra har haft lite svårt att gå ut med de, inte mitt fel :) Jag och Linus har haft kontakt i över ett år vilket hon vet om och hon vet om exakt allt som hänt mellan mej och honom och det har dessutom varit slut mellan dom den tid jag och Linus har träffats. Men har hon fortfarande problem med de så får hon väll höra av sej till mej :) Hon och INGEN annan :)

Medans han sitter där han gör är det mej han valt att ha kontakt med vilket fick alexandra att uppmuntra mej till att säga upp kontakten med henne, tråkigt tycker jag eftersom vi kom varandra väldigt nära och hon accepterade de som hände mellan mej och Linus :)

Och vad du hört om mej, det rör mej inte i ryggen känns bara helt underbart! :)

Detsamma du!

2011-11-18 @ 21:07:19
URL: http://josefiinewestman.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Idol? :D

2011-11-18 @ 23:15:25
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/
Postat av: Lasse Kongo

Ja snälla, i löv you

2011-11-18 @ 23:39:06
Postat av: Josefine, igen :))))

Btw, nattens ORDSPRÅK: "lägg dig inte i sa han som sket i sängen"

2011-11-19 @ 01:11:09
URL: http://josefiinewestman.webblogg.se/
Postat av: Josefine Westman

Jag är inte speciellt taggad faktiskt, och jo nu vet "Alex" att du snackar med mej eftersom du lagt dej i så tycker jag att hon har ganska stor rätt att veta de.

0722968387 varsågod och ring upp så kan du få berätta alla jag sabbat för för nu är jag extremt nyfiken, umgås med två personer från thm, den ena var Alexandra och den andra än jävligt nära vän till mej, några andra känner jag inte så de är rätt gött att jag skaffat mej ett rykte där som ingen där jag själv bor hört om :)

Och dej, dej har jag fan aldrig ens hört talas om xd

Borde inte "alex" din bästa vän berättat om dej? Hmm, knepigt :)

Tänk att Alexandra kan komma med så konstiga saker när varken Linus själv eller hans egen familj har en aning om vad hon snackar om.

"Bruden" du är sinnessjuk, snackar om saker du inte har en aning om och på en jävla blogg dessutom. Lägg dej inte i så ska du se att det går bättre för dej också :)

2011-11-19 @ 02:05:27
URL: http://josefiinewestman.wabblogg.se
Postat av: Anonym

Och du, om jag nu är ute efter att sabba, varför ber du mej ta reda på saker? Om jag vill sabba skiter jag ju i vilket?

Nu har jag ju liksom haft kontakten med Alexandra för att hon ska veta hur allt ligger till, de har ju inte ritkigt med att sabba åh göra då, "lilla gumman" du får gärna gråta, för med dina kassa argument har du nog inget annat val.



2011-11-19 @ 02:08:10
URL: http://josefiinewestman.wabblogg.se
Postat av: Josefine

Men du, jag skiter väll fullständigt i er historia inte jag som lägger mej i ert utan du som lägger dej i vårat så de är du som ska ta emot information? xD

Men visst lider med dej eftersom hon inte kunnat ta upp kontakten förrän de sket sej med Linus :)

Och vadå verkar som jag har en del att säga? Du sitter och skriver jävla kommentarer på min blogg om något du inte vet ett jävla skit om, och du säger att JAG har något att säga? Varför ska jag åka till trollhättan eller vart du nu bor för att snacka med en helt okänd brud som jag uppfattar som sinnessjuk? Patetiskt.

Dina argument håller inte, du ger mej inte svar på tal och ditt ordförråd verkar börja ta slut så dags att varva ner nu "lilla gumman".

Men du, eftersom du verkar vara den som för Alexandras talan nu för tiden så kan du ju fråga om hon inte tycker jag ställt upp för henne och låtit hon tjata ur sej hur mycket skit som helst just för att jag vill försöka hjälpa henne?

DU VET INGET OM VÅR BAKGRUND!

"Då fick jag fram det ena och det andra,hon sa inte speciellt mycket" Jo tjejen nu verkar du faktiskt rätt dum i huvudet :)

Och du, VILKA HAR JAG SABBAT FÖR? Undvik fan inte frågan, "har man sagt A så får man säga B" ;););)

2011-11-19 @ 11:27:32
Postat av: JOSEFINE

Men om jag uppfattar dej som dum i huvudet har väll jag rätt att säga de? Precis som du har rätt att skriva att jag sabbar för folk osv när du inget vet eftersom du kör den där metoden "lista ut allt själv" :)

Skrev ju också bara att du verkade, och att lägga sej i andras liv sen kommentera en rad olika knepiga argument (SOM SOM SAGT INTE ENS HÅLLER) på en blogg det tycker jag är patetiskt, ingenting jag inte kan stå för eftersom de är en åsikt jag har som jag vet jag delar med många andra :)

Ne okej, dina "ord" kanske inte tar slut däremot dina argument och du ger mej fortfarande inte svar på tal. Och inte svar på frågan: VILKA HAR JAG SABBAT FÖR?

V I L K A H A R J A G S A B B A T F Ö R ?

Och nej det handlar fortfarande om Alexandra och Linus och det har alltid handlat om att du gjorde bort dej som ens la dej i och skriver det som KOMMENTARER PÅ EN JÄVLAAAAA BLOGGGGGGGGGGGG.

VARVA NEEEER DU VET INTE VAD DU SNACKAR OM, DU HAR MITT NUMMER OM DU TYCKER DETTA ÄR SÅ JÄVLA VIKTIGT FÖR DEEEEEEEEEJ, JAG GER DEJ CHANS ATT SVARA PÅ DENNA KOMMENTAREN SEN GÖR JAG SÅ ATT DU INTE KAN KOMMENTERA LÄNGRE EFTERSOM DET INTE HÅLLER TJEJEEEEEN!

2011-11-19 @ 11:44:18
URL: http://josefiinewestman.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Och ge mej en anledning till att hålla käften?

Lilla gumman :)

2011-11-19 @ 11:45:09
Postat av: Josefine Westman

Du verkar ju inte ens kunna tala eftersom du bara skriver.

PÅ EN BLOGG.

Tråkigt dock att du inte kan svara på frågan vilka jag sabbat för, betyder ju alltså att det inte finns några .

Och fortsätt du stampa, så länge de är en brud som dej som gör det, så växer jag bara mer!

Ha de bra ;)

2011-11-19 @ 11:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0