en ny dag

Gomorgon. Sovit gott? Själv somnade jag vid 7 tiden imorse helt och riktigt. Vaknade till en gång av en mardröm där en clown var med och skrämde mig:( Aja, nu är jag vaken iallafall och har nyss mumsat i mig gröt, nu har jag mitt te kvar att njuta av. Senare idag ska jag träffa älskling, vet dock inte när. Vet inte om han sover eller spelar än (han var på lan så man vet ju aldrig med pojkarna;) ) Det är sådant som märks under dagen kan jag tänka mig. Ska komma igång och träna om ett tag också, idag blir det hemma, tänkte köra rumpövningar faktiskt. Jag började kika på denna blogg >http://rara-sara.blogspot.se/< när jag började träna hemma, hon är super duktig på tränings saker och sådant. Aja, nu ska jag dricka te och ta det lugnt en stund till. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0