igen och igen och igen

Hej. Sitter i sängen och vet varken in eller ut. Det finns tydligen människor till allt, människor som ska göra än orolig, jävligt ledsen, helt slut, arg, besviken och allt vad man kan bli. Jag är jävligt less på att folk ska lyckas hitta rätt punkter, less på att folk inte tänker på vad fan dom säger eller kan ta till sig att ingen är felfri! Jag pekar inte ut någon alls här även om någon kommer tro det, ni som känner att ni är lik denna text kan ju ta åt sig men nu pratar jag som alla i allmänhet. NEJ JAG SÄGER INTE ATT JAG ÄR PERFEKT, men folk som lever för att bara klanka ner på folk, leka bitch eller dryga för att göra saker och ting värre kan bara dra. Spänning inom den situationen är inte ens spänning utan vilja till bråk. Jag tröttnar så grovt nu! Förlåt behövde skriva lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och detta ska komma från rätt person,du har varit väldigt fördomsfull mot folk faktiskt om något.

2012-04-08 @ 12:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0