påväg bort


collage by me


Hej. Herre, denna dagen alltså. Började det med skola där vi gav oss in på en tävling där vi kan vinna hundratusen till klassen. Efter skolan hamnade jag och älskling på Espresso house för en fika. Runt 16.00 tiden någon gång eller när det var så dök mamma upp där för då var det dags att gå och kolla pris och sådant för att kunna ta bort tatueringen. Väl där så får jag lite smått panik när han säger att vi kör direkt, älskling blev glad och direkt peppade mig. Tur att jag känner han som gjorde det, (en gammal kompis till mamma som äger tatuerings studion i stan). Ont må jag lova att det gjorde, men nu är första behandlingen gjord, bara de andra kvar. Nästa blir om 6 veckor då det läkt. Efter det åkte jag och älskling hem till honom och myste, sen var det gymmet och nu är jag hemma redo för att plugga röven av mig. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Okej, härligt!

Jo det är bara bra med mig :)

Får jag fråga varför du tatuera in namnet emma? :)

och varför du tar bort den nu? :)

2012-04-16 @ 22:47:39
URL: http://www.nattstad.se/jennaoberdieck
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Jaaha okej då förstår ja.. Ja därför ja aldrig kommer tatuera in någons namn på mig själv, kanske släkt o familj o så, men aldrig vänner eller nått liknande..

men men, man lär sig efter sina misstag, eller hur? :)

2012-04-17 @ 00:13:42
URL: http://www.nattstad.se/jennaoberdieck
Postat av: ronja

Ta kort på hur det ser ut nu! :D

2012-04-17 @ 15:43:36
URL: http://daysthatmyego.devote.se/
Postat av: anonym

Tänker du nånsin på henne, saknar du henne?

ni var ju tillsammans så länge

2012-04-18 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0