Godmorgon Måndag

ph: jag
 
Godmorgon på er. Idag känner jag mig verkligen som ett vrak. Halsen gör ont, ögonen är halv öppna och jag känner mig sådär lagom fräsch. Gårdagen tog verkligen på än, men vad gör det när vi hade som roligast? 
Har precis gjort iordning frukost och kaffe, så nu inväntar jag Julkalendern. Ska vi gå in på dagens planer sålänge då. Ja, som vanligt kickar jag igång veckan med solo sång, efter det en lektion (ljudteknik), sen åker jag raka vägen till gymmet. Måste ligga i nu innan all julmat kommer fram, hahaha. Det blir en lugn kväll då jag behöver all vila just nu känns det som. Just det, det är ju även SISTA skolveckan för I ÅR nu. Shit, det känns verkligen super konstigt. 2012 är redan slut. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Fort gick det iallafall. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0