Godmorgon onsdag

Godmorgon. Gud vad underbart det var att somna i en bamsesäng med en pojkvän som håller om än. Slocknade rätt tidigt då jag var så sjuuukt trött efter många dagar i ren stress, rätt skönt. Tror dock att älskling tyckte att jag var tråkigt men isåfall, förlåt till dig:( Jag var iallafall nyss ute med vovven för som ni läst så är jag hundvakt och sen tar jag hand om syrran som är sjuk då pappa och hans tjej fick akut åka iväg på äventyr. Så ja, det var till att springa ut i en massa av snö 06.30, men det gjorde inte mig någonting, uppfriskande:) Nu ska jag gå och väcka pojken så vi kan göra frukost och sedan kolla på julkalender, hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur är det med dig? och hur går det med målet? :)

2012-12-05 @ 10:26:23
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0