Godmorgon Tisdag - tillbaka blick

ph: jag - bilder från i söndags från invigningen av vår nya motorväg samt dubbelspår mellan Trollhättan och Göteborg. Nu kommer det ta ca halvtimmen att ta sig här ifrån och dit, helt fantastiskt må jag lova! Det invigdes med sång, show, prat, skämd, Simon Issa och Jessica Andersson sjöng för oss samt att årets lucia valdes ut. Trots att det var många minusgrader ute så var det riktigt mysigt. De bjöd på varma drycker och fika för att värma upp sig lite. Perfekt söndag!
 
 
/Godmorgon på er. Det är verkligen super skönt att vara tillbaka här på bloggen. Jag ska iallafall starta dagen med en sväng till Överby innan skolan startar. Två lektioner väntar mig och det är historia och idrott, riktigt skoj. Efter skolan så ska jag faktiskt bege mig direkt till gymmet så det inte blir försent då jag ska hinna storstäda mitt rum. Denna veckan har knapert med tid så får göra allt så fort som möjligt:) Jag har precis kikat klart på julkalendern och fått i mig min älskade gröt och en kopp kaffe, så nu är iallafall jag redo för dagen. Vad har ni för planer för idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0