Julkonsert och gamla minnen

ph: December för 2 år sedan
 
 
Hej. Detta blir ett stressigt inlägg. Vid 15.00 tiden idag så fick jag reda på att min gamla skola har julkonsert idag, självklart ska jag dit. Det är så att varje år mot jul så hade vi en jätte stor konsert i stan där vi sjöng och spelade en massor. Gamla elever kommer dit och kollar samt sjunger med på sista låten. Detta året är jag en utav de gamla. Så jag och min gamla klass ska mötas upp vid 18.00 tiden för att tillsammans titta på alla underbara barn som sjunger och spelar, det vi också en gång gjort. Därför måste jag skynda mig nu så jag hinner inte skriva mera. Ska försöka hinna med en massa bilder som ni kan få se sen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0