Tillbaka blick

ph: bild från förra vintern - jag är så otroligt sugen på att göra om mina naglar. Dock är det dyrt då man behöver fylla på dom varannan vecka. Blir en del pengar och den har inte lilla jag råd med. Det är verkligen super snyggt, men jag får hålla mig till att göra egna
 
/Hej på er. Skolan är slut och jag lika så, haha. Nej men skoldagen idag har gått bra, fick in två uppgifter då jag jobbade på som en tok under sista lektioner och även gick till skolan tidigare än måste för att få in en annan som skulle vara klar idag. Jag känner mig super duktig. Kvällen planer är spikade iallafall och jag börjar med att åka ut till Överby med mor för att köpa in lite vettigt sen hämtar vi upp Matilda då vi åker vidare till Lisa och David. Där blir det bakande och lite kvällsmys. Skönt med en lugnt fredag faktiskt. Pojken skulle varit med men han blev sjuk, lilla han:( Nej nu måste jag göra klart maten så att vi kan åka sen. Vad har ni för fredagsplaner?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0