är huvudet dum får kroppen lida

Fy vad kass jag varit på att uppdatera idag, men jag har märkt att det har många andra också. Förlåt för detta. Kvällen igår var iallafall toppen. Idag har jag legat i sängen fram tills att jag träffa Chrille, ahlin, och älskling. Jag var med alexandra hela dagen så vi alla åkte till Max och dom åt lite gott där. Sen har vi bara yrat runt, ingen har varit på topp alls. Lite småbakis är nog allas ord idag. Ligger just nu i sängen och pratar med älskling, det ska jag fortsätta med fram tills att jag somnar. Jag är tillbaka påriktigt imorgon igen. Har ni haft en bra nyår?
over and out

Kommentarer
Postat av: - bbella aka huuynh ::

godmorgon , hoppas du har fått en fin morgon ! :)

2012-01-02 @ 09:27:59
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

mitt nyår var rätt bra faktiskt ^^

2012-01-02 @ 12:00:36
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0