D som i det sista

Ännu en uppgift inskickad. Skönt som bara den, detta betyder mindre plugg i veckan. Har fått feber också men om jag känner mig själv och min kropp så har det gått över tills jag vaknar igen, brukar vara så. Imorgon (senare idag) är det skola. Jag börjar 10.00 med svenska och den slutar 11.30 då jag slutar för dagen, underbart! Imorgon tänkte jag bara försöka koppla av lite och försöka ta hand om mig själv. Koppla av så att jag somnar tidigar om nätterna och sånt där. Har pratat med älskling fram tills nu då han sa att han skulle sova så jag får väl också försöka med det snart. Säger gonatt till er nu då. Sov gott:)
over and out

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Grymt fin bild =D!

2012-01-31 @ 08:41:10
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0