det som ska hända

ph: arkivet

Jaha, och vad gör jag vaken nu då klockan 2 på natten? Kan inte sova inatt heller så istället ligger jag vaken och kollar på Gossip Girl och magen skriker efter mat nu. Alexandra hamnade här inatt men hon ligger just nu och sover, tur att någon kan göra det iallafall. Kände att jag nattbloggar lite då eftersom att älskling tyckte att jag varit så förbannat kass på att uppdatera idag. Det blir lätt så nu när skolan börjat igen. Känner inte för att gå dit imorgon, känner mig febrig och sådant men det tror jag knappast att jag är, blir typ aldrig sjuk. Tur ibland men någon gång kan det vara gött att bara ligga i sängen framför film och bli omhändetagen:). Nej nu ska jag fortsätta titta på min serie, hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0