for you and me

online gif creator
Nu är Alexandra påväg hit igen. Vi ska ta oss en sväng med bilen och sedan får vi se vart jag hamnar inatt. Funderar på att överraska älskling med en sak men det är inte rätt tillfälle för det nu.


Kom och tänka på en sak. Jag och Alexandra kollade på klipp förut om graviditet. Om du själv är mellan 13-17 år och din flickvän säger till dig att hon är gravid hur skulle du själv reagera då. Du är en helt vanlig kille, går i skolan och har inget extra jobb. Hade du valt att behålla barnet och riskera att allt går åt helvete eller hade du stöttat din tjej till att göra abort och kanske rädda en ganska stark framtid?

Aja tillbaka till det jag började med. Hon kommer hit snart ja. Så jag kanske ska ta på mig kläder och vara redo att springa ut? Låter rädd smart:) Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Jossan ★

Åh vilken söt blogg du har!:D

2012-01-04 @ 00:18:57
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0