försent

Gomorgon på er sjusovare. Vaknade för en halvtimme sedan och det känns skit. Jag måste vända på mitt dygn nu. Om 5 dagar börjar skolan igen och jag kan ju inte börja med att inte vakna i tid på morgonen liksom. Ändring nu, måste skärpa mig. Har inte hunnit med någonting än. Ska iallafall strax upp ur sängen och städa i mitt rum, behövs kan jag ju säga. Sen får vi se vad som händer. Skulle egentligen sovit hos älskling inatt men mor ville ha myskväll och jag kan ju inte dissa familjen när dom är så mysiga. Kanske kan dra hit honom;) hehehehe.. Ja vi får väl se vad som händer. Familjen är just nu iväg på hundutställning så nu måste jag fixa iordning här innan dom kommer hem :) Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0