Jag är annorlunda, men inte dum i huvudet



ph: jag och några tjejer i klassen på avslutningsmiddagen i 9:an, saknar det verkligen nu


Ligger i sängen och pratar med älskling, saknar pojken riktigt mycket. Gjorde klart ett arbete förut, så skönt att få det gjort. Har varit i skolan idag som vanligt, haft feber som pendlat upp och ner. Önskar att allt bröt ut på mig direkt så jag blir av med det och slipper gå och blir små sjuk fram och tillbaka. Aja, det går väl över någon gång. Repade idag också i skolan, det gick så sjukt bra och jag längtar verkligen till slutresultat. Älskling opererades idag också så nervositeten har krypt i hela kroppen på både mig och honom tror jag. Allt gick iallafall som det skulle. Tur var väl det. Nu hoppas jag bara på att han blir helt kry snart så jag kan få gosa med honom, det är så jobbigt att vara utan honom såhär. Nu medans han är sjuk så passar jag  på att göra en massa onödiga saker som egentligen inte är så onödiga så jag slipper det när han piggnat till, haha, lite smart är jag ju ändå. Nej nu ska jag sätta mig och plugga igen tänkte jag. hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0