jag ser en natt jag önskar vore evig, jag ser en värld vi föddes till att dela

Du är en del av i den värld jag finns, det är du som ger mig bilder jag minns
på himlen tänds en stjärna för mig, det kan jag se genom dig.
Jag kan se himlen var gång du ler, jag hör ditt hjärta som slår mer och mer
en värld utav under har öppnats för mig, det kan jag se genom dig.

Du ger mig ljus, du är min sol
Känslan vi har är större än ord
Sen du tog mig hand så står vi så nära varann
och kan förstå så mycket mer som våra hjärtan ser.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: maxxxxxxxxxxxxxxx

jag älskar dig så mycket!! skulle fan fika på strandgatan för din skull!

Kärlek <3

2012-01-15 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0