kort sammanfattning och bilder från i lördags

Efter mycket planerade så blev lördagen helt perfekt. Började med att Matilda kom hem till mig på morgonen vid 11 och vi började redan då göra mat, tårta,plakat och göra iordning oss själv. Klockan ticka och runt 15.00 åkte vi till Max med alla sakerna och där stannade vi. Bord dukades upp, ballonger och sådant pyntades i vardagsrummet. Ungefär vid 18.00 tiden intog jag och Matilda kvinnornas plats i köket och började gör klart allt som vi skulle äta. 18.30 var det dags att åka. Jag och Matilda blev körda in till stan där vi mötte upp Kekko, Chrille och Mikael. Max åkte med sin mamma och hämtade upp Ahlin. När dom var i stan drogs plakatet upp och vi sjöng för honom (för ahlin). Klockan närmade sig sju och det var dags för oss att gå till torget där skjuts hem till Max väntade. Eftersom att det var världens bästa Ahlin som fyllde år så  trixa vi till det. Max höll händerna för Ahlins ögon tills han stod på plats. En Limousine stod där och väntade på honom (oss). Kan lova er att han blev glad, det syntes på långa vägar. Vi hoppade in och åkte tillbaka till Max där Ahlin möttes av allt pyntande, Mat och musiken drogs på direkt efter paketen öppnats som han också blev super glad över. Maten serverades och det blev tacos. Tal hölls, skratt och minnen bjöds det på. Tårta bjöd jag och Matilda på, och ALLA älskade den verkligen, vi är grymma... Eller?;)
Det var det största av allt som hände. Kan säga att kvällen var vild.Dricka, dans på bord, soffa och golv, sång och jag vet inte vad. Det var hur kul som helst och allt slutade precis som det skulle.
Kan lova att det var perfekta dagen/kvällen för en Ahlin nybliven 17 åring;). Här har ni lite bilder↓











←Ahlin,Tobbe ( chaufför)→

ph: Chrille, Jag, Max
collage: by me

Kommentarer
Postat av: Matilda

bästa, bästa kvällen <3

2012-01-30 @ 19:48:00
URL: http://maaatildaaas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0