önskat av läsare

Jag frågade lite läsare vad dom ville se på min blogg och några frågade om jag kunde lägga upp en bild när jag sminkat ögonen. Dom fråga också varför jag inte sminkade mig.
- Jag sminkar mig inte för jag orkar inte lägga tid på det. Jag sminkade mig förr och sådant men jag " bytte stil" och slutade med det. Älskar att sminka mig och andra, är en "fix-brud". Jag har inte sminkat mig så på över 2 år så jag vet inte om jag skulle känna mig bekväm i det. Måste erkänna att det också är för att jag inte vet hur andra ska reagera. Ah, men här har ni en bild. Detta är slarvigt gjort. Gjorde det på 3 minuter för jag har egentligen ingen ork alls idag, men jag hoppas den duger:)



Kommentarer
Postat av: Max

För snygg! Ps. I love you

2012-01-31 @ 15:19:04
Postat av: ronja

Äntligen kommer den upp :D

Men jag tycker i alla fall du kan börja använda mascara, ibland i alla fall om du inte orkar hela tiden för jag tycker du va fin i det! ;)

2012-01-31 @ 16:52:14
URL: http://daysthatmyego.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0