så ska det vara


ph: arkivet

Sitter i skolan och känner hur seg man börjar bli nu. Har haft gehörs och musiklära sen 08.30 nu väntar jag på att solo sången ska börja, vilket den gör 14.00. 14.30 kommer mamma hit och hämtar mig då vi drar oss till kommun. Ska träffa en gubbe där som heter Sören eller någonting sådant angående jobb. ÄNTLIGEN GÖR JAG NÅGONTING ÅT DETTA! Hoppas jag får bra besked bara. Skulle sitta perfekt med ett jobb faktiskt, speciellt i sommar. När jag kommer hem är det dags för en springtur i åttan (det är ett springspår i en skog vid mig som visas på bilden, en liten liten del iallafall.). Aja, nu ska jag kika runt lite sen ta en kaffe. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: brander

sv; jaha okej vad roligt :)

jag ska på 20års fest ikväll och imorgon blir det lite snowboard :)

2012-01-27 @ 14:15:35
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0