stå där om ett år

ph: jag-cambild

Hej. Ligger hemma själv i sängen, Alex åkte för en stund sedan för hon skulle lämna bilen. Denna dagen vet jag inte riktigt om jag vill uppleva. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, allt är upp och ner. Vill bara sova bort alla timmar men det går ju inte till så tyvär.. Pojken min ska träffa sina grabbar idag så idag blir det tyvärr inte till att träffa honom heller, men jag tycker faktiskt att det är super kul att han träffar dom utan flickan hängandes efter. Man ska ju faktiskt inte glömma bort sina vänner även om kärleken har en stor plats. Aja, nu ska jag lägga mig och kolla på någon film eller liknande. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: aha ja ;)

2012-01-03 @ 17:20:58
URL: http://johannalives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0