vad ska man säga

ph: arkivet

Hej. Dagen är rent ut sagt ett helvete. Jag tänker på en sak som skrämmer mig så jävla mycket. Jag kan inte få reda på sanningen förens på måndag, denna tanke delar jag inte med någon annan. Jag kom på det inatt, det var då jag påmindes och tänkte " jävla helvete, jag hoppas på att det inte är som jag tror". Aja skit sam nu. Mycket tankar har förstört den mesta i huvudet nu.
Jag saknar min pojk, jag saknar min älskling så jävla mycket. Jag träffade honom igår men det är så jävla jobbigt att vara ifrån honom. Det borde inte vara lagligt att få lämna varann för några timmar. Är så glad med honom, skrattar och ler på riktigt när jag är med honom, han får mig att känna mig levande. Han är inte lik någon annan. Han är min, min, min.
Nu ska jag begrava mig i sängen igen. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Marika

Allt bra? :)

2012-01-06 @ 18:37:20
URL: http://tuffast.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Säljer just nu 8 olika plagg på min blogg för ett pris som vi kommer överens om tillsammans! Kläder som knappt är använda och i bra skick! Kolla in kläderna du med och se ifall du hittar något!

2012-01-06 @ 22:02:32
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0