Fallens Dagar

 ph: Max Heltorp - några knas bilder, tolka hur ni vill men skratt hördes här och där
 
Åh herre. Nu är jag äntligen hemma i lugnet. Dagen började med att jag, älskling och Emma åt en god frukost innan älskling drog sig vidare för samling med ja vad man nu ska kalla det, " orkestern och dansarna". Sen åkte jag och Emma in till stan och kollade på deras parad. Mot eftermiddagen då älskling var klar så gick vi och åt sen tog vi en promenad hem till honom. Tog inte så lång tid innan vi var i stan igen för att sedan gå tillbaka mot egna hem nästan. Lite party där men båda höll sig nykta ikväll. Klockan tickade mot 00.00 och jag hörde hur mitt hem ropade haha. Tänkte gå hem men mor ringe och sa till oss att komma och äta med dom i stan så det gjorde vi. Riktigt värt för sedan vändade taxi hem och vi slapp 5km promenaden;) Nu ska vi hoppa i säng och bara mysa för imorgon väntar en söndag och även sista dagen på Fallens Dagar. Kommer dock vara hemma rätt mycket, iallafall framåt efter middagen då jag möter älskling. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0