Förlåt för min frånvaro men nu är jag tillbaka

ph: arkivet
Förlåt för min dåliga uppdatering, men en paus har varit behövlig. Min vecka har varit toppen iallafall, även vädret. I tisdags åkte jag ju som sagt till Göteborg med Matilda en riktigt snabb sväng, efter det blev det till att åka tillbaka till Trollhättan för att ta en sväng till Överby. Hittade inte det jag skulle hitta men jag kom iallafall hem med ett paket gelénaglar som Matilda fixade på mig och ett snyggt linne. På kvällen bestämde jag mig för att trampa hem till älskling, och här har jag stannat. Sitter just nu vid hans dator medans han nördar FIFA. Idag har vi inte gjort någonting mera än att träffat Alexandra och kollat på Prison Break. Super mysigt. Ska även med älskling till gymmet 21.00 ikväll och bli av med all skit man ätit. Hahaha. Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva faktiskt. Skriver mera när jag kommer hem för dit ska jag idag. Saknar min säng lite faktiskt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0