JUST DET! Grekland del 8

Förlåt men jag har glömt bort detta helt, men här kommer de sista bilderna från Grekland:)
Jag på stranden
Syrran på stranden
Misse besök - blev helt kär
När vi åkte in till Chania
Jag
Bergen som låg MÅNGA mil bort. Det var lite konstigt att se snö på topparna när det var 35 grader varmt hos oss
Jag och syrran andra dagen på hotellet
Dessa två missar hittade jag sovandes på våran altan utanför syrrans och mitt rum
Jag
Och här börjar hemresan. Bilden är tagen på flygplatsen i Grekland. Det skulle ju självklart bli skönt och komma hem igen men vem vill lämna värmen, poolen, maten, affärerna, havet, stranden, människorna och allt det där man drömmer om? Våran vecka i Grekland på Kreta i staden Platanias var helt fantastisk och jag tackar inte nej till att få åka dit igen. Folk har sagt till mig att Grekland är jätte fint osv, kan tala om för er att det var sant. Vi landade iallafall i Sverige runt 02.00 tiden eller om klockan var 02.30 minns inte. Hemma i Trollhättan var vi iallafall mellan 04.00-05.00. Jag hoppas att ni är nöjda med bilderna för nu är dom slut. När ni som minst anar det så kommer det en film upp här på bloggen som kommer innehålla en del klipp från resan. Den kommer vara gjord av älskling - Max Heltorp. Håll utkik. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0