Människans bästa vän


ph: på min hund som blivit riktigt sjuk, älskade Jesse detta klarar du :(

Hej på er. Ligger i sängen och suckar över att det gör ont i hela kroppen. Jag ska inte klaga för det kunde varit värre;)  Väntar iallafall på att Big Brother ska börja och är lite småledsen över att min prins inte är här med mig och kikar. Fryser som en tok så det har inte varit fel om han var här och höll om mig. Har legat och skrivit lite, annars har jag bara vilat. Ska fråga min mor om vi kan åka iväg fort och handla någon riktigt kall tryck, någonting liknande bubbelvatten, skulle varit super gott nu. Vet inte varför men blev riktigt sugen på det. Nu ska jag vila vidare och..jag vet inte..Haha. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: rebecca

Finaste Jesse, han klarar detta galant!

2012-05-08 @ 22:48:15
URL: http://rebeccaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0