Tisdag

HELLO LOVERS,

Ringde Alexandra förut och hon började gråta för att hon saknade mig så mycket! :( men på FREDAG då jävlar ska vi träffas och vi ska ha 100% kul!!!

Har precis gjort en videoblogg MEN den lägger jag ut imorgon. Pratar om lite saker jag ogillar...

Imorgon = onsdag. Musik, svenska, idrott och samhäll på schemat sedan beger jag mig ut på en longboard tur med mina bröder!! Idag har jag varit i gamle dal med kompisar, sen drog vi till Edsborg och spelade fotboll sen hem till mig och spelade fifa, gäät<3

På torsdag ska vi även ha en uppvisningskväll på LBS. ALLA är välkomna och få kolla på vad alla elever gjort under året. Jag ska även spela free falling med några klasskamrater. Bjuds även på dricka och massa fika, och jag menar MASSA FIKA.

Nu ska jag sova, är fan rätt trött. Godnatt mina små snutteluttar. <3

/ Max Heltorp


Kommentarer
Postat av: ronja

ey, vilken tid ska ni ha uppvisning? :o

2012-05-23 @ 22:09:39
URL: http://www.perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0