Walk the line


Walk The Line - en film om johnny cash resa i livet. Riktigt berörande och bra film, jag fastnade direkt och jag se filmen om och om igen. Ge den en chans, ni kommer älska den! 10/10

Har inte varit hemma de senaste timmarna det är därför jag inte skrivit någonting alls idag. Jag ber om ursäkt. Eller jag och älskling vaknade redan 10.00 idag och var uppe dryga timmen efter. Sen har vi slöat, myst och bakat under dagen. Fick också kollat klart på Walk The Line för typ 5:e gången. Nu sitter jag i soffan med Linnea och väntar på att pajen ska bli klar. Snäll som jag är så bakade jag lite till gästerna. Saknar min pojk redan och vill åka till honom, men jag får väl hålla ut :( Nu ska jag vara social med de andra där ute en stund. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0