Uppdatering från skolan

Hej här kommer lite uppdatering från skolan. Sitter i skolan och eftersom att vi inte har lektion så tog jag tiden till att börja skriva på mitt CV och mitt personliga brev. Är halvklar med det personliga brevet. Det går faktiskt toppen och jag håller tummarna för att jag får ett jobb. Som ni kanske förstått så är jag en rastlös person som inte gillar att sitta still för länge, för många dagar. Tanken på att gå på lov och inte ha någonting att göra får mig galen, tänk bara sommarlovet på 9 veckor liksom. Så ja, nu är jag ute i god tid. I mitten av december - början av januari så ska de delas ut till en massa ställen, allt från rastauranger till dagis/förskola. Vill verkligen jobba, inte bara för pengarna utan även för att det är otroligt kul om man hamnar på något ställe där man faktiskt trivs:) Nej nu måste jag fortsätta med skrivandet innan jag springer på lunch. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0