Godmorgon

Jag kikade in på Kissies blogg och såg denna fråga. Jag både svarar här och frågar er samma fråga.
Själv hade jag faktiskt ALDRIG använd den, använder inte ens riktiga skinnjackor. Jag klarar av att äta kött och sådant för att jag själv ska klara av att leva, men att bära ett dött djur på mina axlar finns inte i mina tankar, inte ens i närheten. Det skulle varit en plåga för mig själv. Jag får någon känsla av att JAG har skadat ett djur när jag går och bär på dom. Så för mig, NEJ! Hur är det med er, skulle inte klara av det?
 

Godmorgon på er. Just nu sitter jag i sängen med en hej dundrande huvudvärk så idag är jag hemma. Blev tillsagd att inte gå till skolan så. Har två uppgifter som ska  vara klara så jag ska börja med dom sen. Först nu så ska jag fortsätta vila lite och sen smsa pojken:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0