Lagad och trött

Ph: älskling på mig och honom i skolan från igår
 
Hej! Nu funkar datorn igen och det känns som en lättnad. Hur skulle jag annars kunna underhålla er hela dagarna. Tänkte berätta för er nu såhär direkt när jag kommit hem att jag och älskling har en plan för bloggen, utseendet vill säga och jag tror att det kan bli riktigt snyggt. Vi ska bara hitta tiden så vi kan få det gjort, men det kan väl inte vara så svårt:) Funderar på att fråga en person om han kan fota oss. Känns som det behövs en förändring nu. Annars har dagen varit helt okej, lite seg kanske med detta tråkiga väder och min feber som rusar fram och tillbaka. Alvedon håller min kry, haha. Nu blir det ett avsnitt av Gossip Girl innan maten är klar. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0