Godmorgon Tisdag

ph: jag 
 

Godmorgon på er. Somnade riktigt tidigt igår, innan 23.00 faktiskt. Rätt skönt. Dock hade jag tänkt gå upp runt 8-9 tiden men vaknade 05,30 och det gick inte att somna om. Så nu har jag tryckt i mig gröt och ska strax packa ner lite skit, sätta upp håret och sen ta en koppkaffe i all lugn och ro. 08.30 så ska jag ta bussen till gymmet. Sen är det skola 12.00. Efter skolan ska jag vänta en stund och efter det dra mig til körskolan för en teorilektion. :) Funderar på om jag ska åka och tända ett ljus hos Hanna (graven) mellan skola och körskola. Har ju inte hunnit säga grattis än, så får det nog bli faktiskt:) 
 
Har strax packat klart inför min lilla flytt under en vecka också, bara lite småsaker som ska ner nu.. Men nu ska jag fixa till mig lite och sen njuta av mitt kaffe. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0