Kvällens sysslande

 
ph: jag
 
 
Hej på er, hur har ni det en kväll som denna? Jag kom hem för ungefär 20 minuter. Har tvättat bort smink och sådant, krypt i min gosekläderna och väntar nu på att mina ägg ska koka klart. Tänkte göra lite äggmackor med sallad på och sådant gottit. Mötte upp Matilda förut och tjötade med henne medan vi kollade på älsklings träning. Precis som för ett år sedan, älskar att uppleva bra saker som hänt en gång till. Det känns liksom så bra! Efter träningen gick jag med pojken hem en stund tills mamma kom och hämtade mig och jag åkte hem. Mer än det har faktiskt inte hänt. Imorgon efter skolan så tänkte jag faktiskt köra ett kort pass på gymmet. Mage och rygg samt 15 min löpning. Sen vet jag inte om jag kanske skulle träffa älskling, vi får väl se hur det bli. Jag hoppas på att träffa honom iallafall:) Får se så han inte är upptagen bara. 
 
Nu ska jag springa till köket och fixa min kvällsmat innan jag knäpper på en film och myser till det lite innan det är sovdags:) Hejdå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0