Seg återhämtning

ph: jag
 
Fick trycka i mig lite glass som förhoppningsvis förbättrar halsen lite. Har hört att glass ska vara bra, men ska även ta och göra mig lite te nu tänkte jag:)
 

Godkväll på er. Hur har ni det? Själv är jag på bättringsvägar men har fått " sjuk ont " i benen och ryggen, men det går väl över. Får ta och bättra på matvanorna också så att energin kommer tillbaka. Det blev en rätt seg återhämtning. Idag var jag och hälsade på älskling en snabbis men åkte hem igen efter 1,5 timme. Då övningskörde jag, samt handlade lite inför "vuxenkalas" här hemma eftersom att jag fyllde år :) Så vi ska äta lite god mat och sådant. Älskling kommer hit då också, ska bli bra tycker jag. Saknar även min träning som bara den, längtar tills jag blir frisk och får komma tillbaka. Men nu ska jag påbörja mitt te, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0