Godmorgon Söndag

ph: jag
 
 
Godmorgon. Inatt har jag verkligen sovit toppen, jag har sovit ovanligt bra så undra hur bra han sovit i rummet (älskling) eftersom att han sover än;)  Ja vi får väl se sen när han vaknar.
 
Jag sitter iallafall och avnjuter en morgonkaffe och ett Dexter avsnitt medans älskling sover. Lite lugn på morgonen skadar aldrig, haha. Dagen planer var det ju också. Dom är inte gjorde än. Jag tror att det blir en riktigt lugn och skön dag, spenderad men min fina. Känns skönt. Kanske kan jag få ut honom på en liten promenad sen också, ja vi får väl se, det brukar vara lite svårt;) Har ni några planer eller blir det bara en lugn söndag för er också?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0