Godmorgon Tisdag

ph: jag
 
Godmorgon vet jag inte om jag ska säga. Skulle gått upp 08.00 för att ta en lång skön dusch och kunna ta det lugnt, men vaknade 08.45 då jag snabbt längde mig i duschen och sen gjorde mig iordning. Nu sitter jag har och har nyss kollat klart på sista avsnittet av Dexter säsong 3. Tänkte att jag ska packa ner idrottskläder nu så jag slipper springa runt som en tok sen. Efter skolan ska jag iallafall iväg till körskolan för att skriva in mig, samt gå på min första teorilektion. Får sällskap av Emma som också kör igång, detta ska bli riktigt kul! Satsar på att ha körkortet klart till sommarlovet kickar igång så ni kör vi som bara den. Ska även försöka få ut pappa på lite halk körning idag med. ska bli super kul detta. Kommer inte hem förens senare ikväll så jag hinner inte direkt blogga så jätte mycket. Om jag inte hinner innan så hörs vi som sagt ikväll igen. Ha en toppen dag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0