Då drar jag

ph: jag
 
 
För att dryga ut tiden så tog har jag gjort middag, druckit kaffe, skrivit lite, skickat iväg mail, fixar till sminket. Nu har jag slut på ideér, så jag ska kolla klart på mitt sista avsnitt av Pretty Little Liars säsong 2 och sen ta på mig skorna och gå ut för att gå ett tag till älskling kan träffa mig, samt tills Matilda har ätit middag med sin familj då vi ska dra oss ut och få fredagen i liv lite. Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med ute medan jag väntar men det är väl sådant som märks. Köpa mig en kaffe och sätta mig vid vattnet kanske. Ibland är det underbart, men det får kylan avgöra ikväll tycker jag:) Ha en bra fredag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0