Då var det dags

ph: jag
 
Godmorgon. När jag vaknade första gången inatt vid 04.00-05.00 tiden så kände jag mig inte alls taggat på morgonens planer som är träning och städ. Men när jag vaknade vid 08.00 igen och slog upp ögonen så var jag piggare än någonsin, såg solen som lös på mig och jag sprang upp direkt. Gjorde mig en mumsig frukost och bara tog det lugnt. Nu inväntar jag och syrran bussen som går 09.25. Det är dags för armarna är mördas. När jag kommer hem så ska jag dammsuga rummet endast och sen slänga mig i duschen och bli fräsch, för idag är det min och pojkens dag. Vi ska kanske ut på en promenad, det beror på vädret sen och efter det avnjuta en dundergod pizza! Låter ju helt kanon tycker jag! Man måste ju njuta när man är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0