Den ena försvinner och den andra stannar kvar - vad är viktigast

ph:jag
 
Godkväll på er. Hur har eran dag varit? Min dag har med få ord gått så himla fort. Åkte till skolan vid halv 12, och slutade 15.00. Jag och älskling åkte till honom och stoppade någonting i magen. 17.00 någon gång så kom David och hämtade upp oss då det blev en tur ut till Överby och även runt lite i staden. Sen hem till älskling igen där det spelat's FIFA och kollat på serien jag följer. Mysigt. Mamma kom och hämtade mig när klockan drog sig mot 21.00 och här är jag. Har börjat få en jobbig huvudvärk och ögonen svider så dom är helt röda. Känns inte helt okej eftersom att jag ska jobba imorgon, men det går förhoppningsvis över. Nu säger jag faktiskt godnatt till er som ska sova nu, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0