Det måste synas innan du reagerar

ph: jag
 
Godkväll. Har ni haft en bra dag? Det har jag haft. Började dagen hos älskling men åkte sedan hem och snabbt gjorde mig iordning innan jag drog mig in till staden och mötte upp Matilda. Vi köpte oss en glass och sen satte oss i solen som värmde jätte mycket. Efter en pratstund så kurrade magen och Subway satt fint. På kvällen träffade vi även Lisa och David då det blev bilåkning och musik. Alltid lika kul. Hoppade av efter ett tag och pratade ensam med Matilda, mycket kommer fram som man inte tänkt på kan man ju säga. Nu är jag iallafall hemma, så sitter och väntar på att pojken ska höra av sig innan jag kan sova. Det var min dag lite kortfattat. Sov så gott, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0