Gårdagens

ph: jag
 
Gårdagen var kanon må jag lova. Både jag och älskling var vakna mot 11.30 tiden och gick upp vid 12.30. Älskling och jag tog en tur in till stan där han bjöd mig på Subway frukost. Hur fantastisk är han inte? Efter det tog vi en runda i affärer. När klockan drog sig mot 14.30 så drog vi oss hemåt igen där vi kikade på film, gosade, pratade och bara tog det lugnt. På kvällen, runt 19.00 så fick vi ett ryck, jag, älskling, hans syrra och mamma åkte till Stenungsund och åt burger king och sen åkte vi hem. Älskling släppte av mig hos mig så var väl hemma mot 22.30. 
 

En riktigt mysig och trevlig dag må jag säga. Nu är det en ny dag och Alingsås står på schemat, och det är jag som kör dit:) Först ska jag hoppa in i duschen, iväg på ett ärende, äta middag och lite sånt. Låter helt okej:)

Kommentarer
Postat av: Mäx

Jag ser fan as gay ut

2013-03-10 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0