Godmorgon fredag

ph: jag
 
Godmorgon. Vaknar ännu en gång försent men hinner ändå i tid. Sitter i sängen och har precis fått i mig frukost och en kaffe. Är hur trött som helst då jag somnade sent på grund av att jag hade sådan grov huvudvärk. Idag är det iallafall skola, sista skoldagen på veckan och det känns riktigt skönt. Känner att jag behöver ledigt, få koppla av, vila och ta det lugnt. Dock så trampar jag mig till gymmet efter skolan och när jag kommer hem så ska rummet städas, det var 2 veckor sedan nu! Usch! Men sen så, sen blir det lugn och ro tror jag. Älskling skulle iväg och göra någonting med pojkarna så det blir ingenting med honom ikväll, men imorgon så ses vi. Nej nu måste jag rusa och ta på mig, bädda sängen, borsta tänderna och dra mig till skolan. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0