Godmorgon sol

ph:jag
 
Godmorgon. Sovit gott? Jag vet inte direkt om jag kan säga godmorgon då jag knappt vet om jag sovit än. Men men, ibland kan man inte sova som prinsessan själv. Det händer vissa saker som jag vill undvika egentligen, men jag hoppas att saker blir bra snart. Ibland är det svårt att inse vad man måste lägga bort framför det man vill behålla. När man tröttnar på någonting så sätter man punkt och det är just vad jag har gjort nu, jag satte en punkt i mitten av boken, en punkt för någonting som jag egoistiskt säger gjort det viktigaste i mitt liv illa. Okej, jag ska inte prata om detta här, jag ska försöka klampa vidare och göra någonting bra utav det dåliga, önska mig lycka till och håll ett hopp för att jag inte gör detta själv!
 
Så igen..Godmorgon på er. solen skiner ute, det ser varmt ut men jag luras inte. Ute är det sol men antagligen superkallt, men jag biter ihop för nu är det inte långt kvar, snart sommar! Ungefär 3 månader kvar i skolan, inte ens det, skönt! om en halvtimme så hämtar Alexandra upp mig för en tur till Uddevalla, kunde inte sova så fick vara sällskap istället. Sen raka vägen till skolan. Efter skolan kanske jag ska ut till Överby en sväng. Ja, vi får se vad denna soliga dag erbjuder. Nu måste jag springa och göra mig iordning så att jag hinner klart i tid. Ha en kanondag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0