Godnatt

ph: jag
 
Min film fanns inte att ladda ner:( Så nu ska jag strax ställa larmet, borsta gaddarna, bädda upp sängen och lägga mig i sängen för att kika på en annan film, vet dock inte vilken men någon hittar jag väl. Väntar även på att älskling ska höra av sig till lilla mig. Är så gosesjuk nu, vill bara krypa ner i hans armar och känna mig sådär underbart liten och omhändetagen, får aldrig nog av det. Jag älskar det verkligen, när han bara lägger mig i hans famn liksom. Jag tror inte att ni förstår hur mycket jag älskar det, och saknar det just nu:( Får nog uppleva det snart tror jag. Nu ska jag få någonting gjort. Skriver nog ingenting mera idag, så med dessa meningar så får jag faktiskt säga, godnatt och sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0