jag kan inte mer

ph: jag
 

Sådär då. Nu var man hemma igen, eller ja, nu är jag hemma hos mamma igen kanske man ska säga. Har precis packat upp och fått alla sakerna på plats igen så nu ska jag bädda ner mig under täcket och inte göra ett skit. Humöret är inte riktigt på topp nu heller så jag känner bara för att somna och aldrig mera vakna typ, ni vet den där kassa känslan när ingenting blir som det ska och så har man med sig i huvudet att morgondagen kommer ge en nyheter eller besked man inte vill ha, någon kommer säga nej när man vill att den säger ja, man hoppas på att göra en sak men det händer någonting annat. Ah, sånt där jobbigt. Men vi får väl se, dagen imorgon kanske blir ännu bättre, ja vad vet jag. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0