Klar för start

ph: jag från igår
 

Känner mig duktig idag. Var på gymmet med syrran förut och körde ett armpass, fyfan vad jobbigt det var. Efter det åkte jag hem, kikade på ett avsnitt av Pretty Little liars och sen hoppade jag in i duschen. Har gjort hårmask och ansiktsmask, fått på mig färg i ansiktet och lite sådant skoj. Nu är jag redo för att trampa mig ut i skolen. Jag ska bara vänta in älskling. Vet inte riktigt när han är redo, men inom kort tror jag. Det blir nog en mysig promenad i solen och en pizza på det som sagt, känner lukten av den dundergoda runda pizzan! haha, ohja, jag har längtat;) 
 
En sak har jag funderat på. Kan väder ha humörsvängningar? För några dagar sedan åkte folk longboard här nere i Trollhättan, vi sprang runt i vårkläder, västar och skinnjackor, jag inhandlade nya fina vita converse. PANG! Där kom snön och minusgrader. Idag smälter snön, solen skiner och folk har tagit på sig tunnare kläder. På Lördag ska det snöa igen. Jag förstår inte. Kan det inte bara få bli sommar och varmt nu, vi har ju faktiskt väntat rätt länge! Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0