Körlektion

ph: jag
 
Sådär då. Nu ska jag ta bussen till körskolan för att köra lite. Är hur nervös som helst. Jag har ju endast kört hemma nu i 4 månader så detta blir första gången med körskolan. Jag hoppas verkligen att det går bra. Dock räknar jag inte med finaste körningen då det som sagt är första gången, ny bil, en person som jag inte känner bredvid mig, och jaa..Det är ju själva körskolan så. Men jag ska göra det så snyggt jag kan;) Efter min körlektion åker jag tillbaka till skolan och möter upp min pojke som ännu inte slutat då eftersom att vi har tema-dag på skolan och slutar lite senare än vad vi trott, men det blir allt bra. Körskolan var det ja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0