Kvällen är avslutat och jag gömmer mig i sängen

ph: jag
 
Min kväll är snart avslutad. Har precis tvättat bort sminket och gosat in mig i älsklings tröja som vanligt..Synd bara att det inte var i hans armar:( Min kväll har varit kanon, och mycket skratt med riktigt fina människor har jag varit med om. Jag är helt klart 100% nöjd och vill genast vara med om det igen. Just nu känner jag dock att huvudet inte mår så bra och ögonen går i kors snart. Även detta så ska jag kolla ett avsnitt av Pretty Little Liars innan jag tar av mig och får lite sömn. Imorgon är planen träning och kolla på älsklings match, sen vet jag inte mer. Vi får se vad dagen bjuder på. Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0