långfredag

ph: arkivet
 
Godmorgon. Fredag och det brukar vara skola nu så därför var min kropp helt inställd på vardag så 07.30 var jag klarvaken. Det är ju långfredag idag, så alla är lediga, men det är väl bara bra att komma upp i tid kan jag tänka mig:) Egentligen skulle jag åkt iväg till gymmet nu men det är så konstiga tider på grund av denna långfredag så jag kör på hemma träning. Ska strax dra på min kläderna och springa 3-5km ute och sen köra lite armar hemma:) Efter träningen så ska jag damma av rummet lite och sen slänga mig i duschen. 12.00 börjar älsklings match som jag ska kika på, denna gången blir jag lite ensam, haha. Alla var ju ute på party igår, men duktig som jag är så blev det nyktert och andra saker för mig. Nu måste jag röra på mig så jag hinner innan matchen startar. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0