Lite kort från mig

ph: arkivet
 
Godmorgon, godmiddag eller vad säger man denna tiden på dygnet? Ligger iallafall i älsklings säng och kollar på Pretty Little Liars. För ungefär en timme sedan så fick han reda på att han blev uttagen till matchen idag även om han inte skulle spela först. Så han sprang upp till rummet och körde igång sitt FIFA. Älskar att se honom såhär glad! Jag passade på att se på min serie och samt skriva till er, snodde hans dator lite;) Vid halv 5 så ska jag gå till Matilda och hjälpa henne med maten, det blir tacoskväll där. Vid 19.00 ungefär så trampar vi oss bort till Edsborg för att kolla på pojkens match och hålla tummarna för att dom vinner. Sen blir det till att gå tillbaka hit och hämta min saker och sen dra mig hemåt. Tänkte att jag skulle försöka komma i säng i tid idag så jag inte är dunder trött imorgon, ska ju jobba direkt efter skolan och då vill jag ju kunna hålla ögonen öppna. Haha. Nej nu ska jag kika vidare och sen fräscha upp mig lite innan jag ska dra mig. Hörs ikväll. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0